Menu
Your Cart

Klantenservice

Heeft u een klacht of bent u het ergens wel of niet mee eens? Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren

Zaanhaven raadt u aan de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te inspecteren. Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@zaanhaven.nl of door een brief te sturen naar:

Zaanhaven B.V.
Zuiddijk 412
1505 HE Zaandam 

    Alle overige klachten komen in aanmerking voor de garantieregeling. U bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product aan zaanhaven.nl. Wij streven er naar om altijd in samenwerking met u tot een oplossing te komen.


    Klachtenafhandeling:

    U ontvangt altijd van ons een ontvangstbevestiging dat wij uw bericht hebben ontvangen. Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en eventueel foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van de bestelling en uw contactgegevens. Wij reageren uiterlijk binnen vijf werkdagen via e-mail of we nemen telefonisch contact met u op om de klacht te bespreken en af te handelen.


    Onze gegevens:
    Zaanhaven B.V.
    Gevestigd te:
    Zuiddijk 412
    1505 HE Zaandam
    Tel: 0621538926
    E-mail: Info@zaanhaven.nl

    KVK: 525 56 212
    BTW: NL 850 498 119 B01
    Rekening ABN: NL86 ABNA 0417 5839 15 


    Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak van de klacht. Schade? Stuur altijd het factuurnummer en foto's mee van de schade. Na ontdekking van een defect of schade heeft u twee weken de tijd om het defect te melden.

    Wij vragen u om in de e-mail of brief zo duidelijk mogelijk de aard van de klacht te omschrijven en foto's te maken van schade die is toe te wijzen aan een verkeerde levering. Vermeld ook altijd het nummer van uw bestelling en uw contactgegevens. Zaanhaven.nl zal uiterlijk binnen vijf werkdagen reageren of contact met u opnemen om de klacht te bespreken en af te handelen.

    Onder de volgende omstandigheden is een product uitgesloten van garantie:
    Aantoonbaar ander gebruik dan in het dagelijks gebruik mag worden aangenomen ten gevolge waarvan beschadigingen zijn ontstaan.

    Onder de volgende omstandigheden zal het retour gestuurde product niet voor garantie in aanmerking komen:
    - Een product dat zonder enige kennisgeving vooraf retour wordt gestuurd.
    - Een product dat reeds gebruikt is. 

    Wij gebruiken ook cookies
    We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat ermee instemt.